پرش لینک ها
دیدگاه ما

استودیو

درباره ما
01
خدمات
ما معتقدیم که نوآوری کلید ساختن آینده ای بهتر برای مردم است.
5/5
مطالعه موردی

مجموعه هاب ساختارهای جاودانه و خلاقانه ای را ایجاد می کند که به هر اتاق و فضایی قدرت می بخشد. ما به شما کمک خواهیم کرد تا ساختمان مسکونی را عمیقاً طراحی کنید که هم از نظر فنی چشمگیر باشد و هم مملو از فضاهای باشکوه و فوق العاده باشد و در عین حال چشم انداز منحصر به فرد خود را در ذهن داشته باشید.

فرایند

ساختن آینده
شهرها.

01

/ تحلیل

طراحی شهری بسیاری از رشته‌های مکان‌سازی، سرپرستی محیط‌زیست، برابری اجتماعی و دوام اقتصادی را در خلق مکان‌هایی با زیبایی و هویت متمایز گرد هم می‌آورد.

02

/ شماتیک

کنکور از طریق ترکیبی منحصر به فرد از رشته های مهندسی، ساخت و ساز و طراحی و تخصص، راه حل های زیرساختی کلاس جهانی را به مشتریان و ذینفعان در طیف گسترده ای از بخش های صنعت ارائه می دهد.

03

/ مفهوم

از دهه 1980، با شروع به افزایش پیچیدگی ساختمان ها، رشته معماری چند رشته ای با تخصص هایی برای هر یک از طریق ترکیبی منحصر به فرد از رشته های مهندسی، ساخت و ساز و طراحی و تخصص تبدیل شد.

04

/ پیشنهاد

هاب از توسعه و حمایت همه‌جانبه از کارمندان استفاده می‌کند تا کارفرمای انتخاب اول در بخش‌های ما باشد. از دهه 1980، با افزایش پیچیدگی ساختمان ها، رشته معماری چند رشته ای شد.

داستان را بخوانید

ملاقات w-d-a

تایثرگذار

و موثر.

مجموعه هاب از معماران، طراحان و تجار تشکیل شده است. ما می دانیم که چگونه بیشتر از خانه های باشکوه بسازیم - ما در ساخت تجربیات زندگی تجربه داریم. ما متعهد به درک رویاهای مشتریانمان، ایجاد چشم انداز آنها و ارائه فراتر از آن هستیم.

گروه ما
01
الکس مارتینز

الکس مارتینز

معمار ویلا
الکس مارتینز

الکس مارتینز

معمار ویلا
الکس مارتینز

الکس مارتینز

معمار ویلا
10+
سال ها تجربه. طراحی شهری بسیاری از رشته های مکان سازی را گرد هم می آورد،
90%
میانگین. طراحی شهری بسیاری از رشته‌های مکان‌سازی، محیطی را گرد هم می‌آورد
100m
سرمایه گذاری. طراحی شهری بسیاری از رشته‌های مکان‌سازی، محیطی را گرد هم می‌آورد
این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند
کاوش
کشیدن